Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

#20thingsaboutme_ challenge

Η Κατερίνα από το Κυριακή στο σπίτι, με προσκάλεσε μέσω instagram να γράψω τα  #20thingsaboutme. Αυτά τα παιχνίδια που παίζουμε με τα κορίτσια μου αρέσουν πάρα πολύ. Της απαντώ σήμερα μέσα από το μικρό μου αγαπημένο ημερολόγιο.



  1. Είμαι η Λαμπρινή ή η Polka dots lady και μου είναι εξαιρετικά δύσκολο να μιλώ για τον εαυτό μου. 
  2. Σπούδασα landscape architect, ωστόσο δούλεψα σε αυτό το αντικείμενο μόνο τρια χρόνια.
  3. Γράφω εδώ, σε αυτήν τη μικρή γωνίτσα του διαδικτύου τα τελευταία τρια χρόνια.
  4. Θα προτιμούσα να είχα κρατήσει από όλους μυστική την ταυτότητά μου, θα έγραφα πιο ελεύθερα.
  5. Γράφω γιατί δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. Είναι μια ανάγκη που έχω αλλά και μεγάλη ευχαρίστηση να επιστρέφω στη λευκή σελίδα και να προσπαθώ να την ντύσω με τις δικές μου λέξεις. Κάποιες φορές μπορεί μια κουβέντα ή μια κριτική να με στεναχωρήσει, όμως προσπαθώ να τη φιλτράρω, να κρατήσω αυτό που χρειάζομαι και να προχωρήσω.
  6. Έχω αποδεχτεί το γεγονός ότι δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους και ότι δεν ταιριάζω με όλους. Δεν έχω καμία διάθεση να προσαρμόσω τη ζωή μου και τα θέλω μου βάσει αυτής της συνθήκης.
  7. Δεν αγαπώ το ψέμα, την υποκρισία, την κολακία και τους δήθεν.
  8. Αγαπώ πολύ τη μαγειρική, να δοκιμάζω νέες συνταγές και γεύσεις. Να κακομαθαίνω αυτούς που αγαπώ. Και μια από τις μεγαλύτερες απολαύσεις για μένα είναι να ταΐζω τους αγαπημένους μου και να περιμένω να δω την αντίδρασή τους στην πρώτη μπουκιά.
  9. Αγαπώ την κουζίνα μου και τα κουζινικά. Έχω μεγάλη αδυναμία στις κούπες, τα μικρά κουταλάκια, στα πιάτα τα μικρά, της πάστας (που πια βρίσκεις σπάνια) και στους δίσκους σερβιρίσματος.
  10. Απολαμβάνω να ξεκινώ τη μέρα μου, με μια κούπα δυνατό καφέ, το πρωινό μου, bullet journaling για τα to do της μέρας και μια γρήγορη ματιά στα social media. Αυτή είναι η συνταγή μου, για το καλωσόρισμα της νέας μέρας.
  11. Είμαι άνθρωπος του υπερθετικού βαθμού. Δε μου αρέσουν τα χλιαρά και τα μέτρια, θέλω υπερβολή! Στα συναισθήματα, στους ανθρώπους, στις πράξεις, στις γεύσεις, στις εμπειρίες, σε όλα!
  12. Μου αρέσουν πολύ οι προκλήσεις και πλέον προσπαθώ, γιατί δεν ήμουν έτσι στο παρελθόν, να βάζω δύσκολα στον εαυτό μου. Μου δίνει μεγάλη ικανοποίηση να καταφέρνω πράγματα και μάλιστα δύσκολα, που πρέπει να προσπαθήσω πολύ και να ξεβολευτώ αρκετά για να τα καταφέρω. Η "νίκη" έχει άλλη γλύκα μετά.
  13. Μου αρέσει πολύ η διακόσμηση του σπιτιού. Προσπαθώ να είναι οργανωμένο για να γίνεται πιο εύκολη η ζωή  μας. Κάποιες φορές αυτό είναι αδύνατον.
  14. Μπορεί να είμαι χαμένη με τις ώρες σε καταστήματα με είδη σπιτιού, βιβλιοπωλεία και παιδικά ρούχα. Αυτά είναι τα πράγματα που αγαπώ να αγοράζω. Και όσοι με ξέρουν πολύ καλά, μου φέρνουν αυτά τα δώρα γιατί ξέρουν ότι αυτά τα αντικείμενα με κάνουν ευτυχισμένη.
  15. Λατρεύω τα μακαρόνια και γενικά τα ζυμαρικά. Είμαι μεγάλη μακαρονού.
  16. Αγαπώ τα ταξίδια και έχουμε ως στόχο, να γνωρίζουμε έναν νέο τόπο κάθε χρόνο.
  17. Μου αρέσει πολύ ο χορός κατά καιρούς έχω κάνει μαθήματα από μπαλέτο, λάτιν και φλαμέγκο μέχρι παραδοσιακά από όλη την Ελλάδα.
  18. Η τελευταία μου αγάπη είναι οι παραδοσιακοί χοροί και ειδικά οι ποντιακοί. Για έναν ανεξήγητο λόγο, χωρίς να έχω καταγωγή, αγαπώ τους χορούς αυτούς και ανατριχιάζω ολόκληρη μόλις ακούσω τη λύρα και το νταούλι. Είμαι πολύ περήφανη που έμαθα να τους χορεύω φέτος. Εύχομαι μια μέρα να καταφέρω να χορέψω Σέρρα. 
  19. Μου αρέσει να μαθαίνω τις ιστορίες που κουβαλάνε οι άνθρωποι. Αν διαπιστώσω ότι έχω να κάνω με ενδιαφέρον τύπο, απολαμβάνω να ακούω τις ιστορίες που έχει να μοιραστεί μαζί μου με τις ώρες.
  20. Γράφω το πρώτο μου βιβλίο! Απολαμβάνω αυτό το πρωτόγνωρο ταξίδι. Μου αρέσει να επιστρέφω πίσω στις ζωές των ηρώων μου. Να μπερδεύω την αλήθεια με τη φαντασία μου. Ελπίζω να καταφέρω να το τελειώσω και μια μέρα, να το κρατήσω στα χέρια μου. 
Αυτά ήταν τα 20 πράγματα σχετικά με εμένα. Ήταν αρκετά δύσκολο να γράψω για εμένα και πραγματικά μου κάνει εντύπωση που κατάφερα να τα μοιραστώ. 
Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση Κατερινάκι! 
Φυσικά δε θα σπάσω την αλυσίδα, θα καλέσω και εγώ διαδικτυακές φίλες που θέλω πολύ να γνωρίσω και πιστεύω και εσείς το ίδιο.
Προσκαλώ λοιπόν την Μαρία από το Shabby mommy
την Θεοδώρα από το Korakla
την Κατερίνα από το Mama gia spiti
και την αγαπημένη μου νεα φίλη Greek-kiwi. γιατί θέλω πολύ να μάθω περισσότερα για εκείνη.

P.S: Καλώ ανοιχτά οποιονδήποτε άλλον επιθυμεί να μοιραστεί μαζί μας τα 20 πράγματα για τον ευατό του , να μου στείλει e-mail ώστε να το αναρτήσω σε ξεχωριστή ανάρτηση.

Σας φιλώ και σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια και την αγάπη σας.

17 σχόλια:

  1. Αχ πολκιτσα! Μια χαρά τα πας! Συνέχισε να είσαι αυθεντική και να μας γεμίζεις με αναμεικτα συναισθήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ αγαπημένη μου. Το αυθεντική ήταν ακριβώς το επίθετο που χρειαζόμουν. Φιλια πολλά! 😘

      Διαγραφή
  2. Χαίρομαι Λαμπρινη που σε γνώρισα καλύτερα (και ζήλεψα τις σπουδές σου)!!
    Καλή δουλειά με το βιβλίο σου!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσή μου σε ευχαριστώ πολύ για όλα. Θα ήθελα και εγώ να σε γνωρίσω περισσότερο. Θα ήταν ωραία αν μπορούσα να δουλέψω πάνω στο αντικείμενό μου. Ελπίζω να τα καταφέρω και να ολοκληρωθεί. Φιλια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Να μεγαλώσω λίγο τη λίστα...#21: Ο πιο καλός ακροατής που ξέρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ εσύ εσύ! Σε ευχαριστώ. Τόσο γλυκό αυτό που έγραψες κορίτσι του Μάη! Σε φιλώ αγαπημένη μου!

      Διαγραφή
  4. Το 9 και το 10 σου είναι μαστίχας! Είναι κάτι που λατρεύω!!! Καλή επιτυχία με το βιβλίο σου. Το περιμένουμε με αγωνία! Σε φιλώ
    Αθανασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον κορεκτορας μου μέσα. Αντι για μαστίχα γράψε μαστ χαχχαχαχχα

      Διαγραφή
    2. πολυ ωραια οσα μοιραστηκες μαζι μας Λαμπρινη μου!! ετσι σε γνωριζουμε καλυτερα και μας αρεσει! σε πολλα ταιριαζουμε! λες να σου στειλω κι εγω 20 things aboyt me σε mail? χμ..το σκεφτομαι... Εφη απο instagram

      Διαγραφή
    3. Αθανασία μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Ναι τα έχω δει τα κουζινικά σου, είναι τόσο τέλεια όλα και έχουμε το ίδιο γούστο και αυτή είναι η αγαπημένη συνέθεια εβερ!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Ανυπομονώ να προχωρήσω παρακάτω, Σε ευχαριστώ και πάλι για όλα.
      Σου στέλνω τα φιλιά μου
      Υ.Γ: περιμένω φωτογραφία από το μιντ σάμερ!!

      Διαγραφή
    4. Έφη μου, πολύ χαίρομαι που σου άρεσε και έχουμε κοινά. Μη το σκέφτεσαι παραπάνω, περιμένω τα 20 πράγματα για τον εαυτό σου στο μέηλ μου για να σε γνωρίσουμε και εμείς καλύτερα! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Με τι να πρώτο ταυτιστώ ;;;; 7,8.11,12,13,14,15,16,17,18;19!!! Πολλα κοινά αγαπημενη!! Μικρή πήγαινα κ γω χορευτικό κ χόρευα παρά πολλούς παραδοσιακούς χώρους , δυστυχώς τωρα θυμάμαι ελάχιστους ! Ο αγαπημένος μου το Ράϊκο !!!!!! Ετοιμάζω κ γω την εικοσάδα μου! Ευχαριστω για την πρόσκληση ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Θεοδώρα τρόμαξα να σε γνωρίσω με το όνομα αυτό. Δεν το έχω χορέψει το χορό αυτό όμως το έβαλα γιατί ήθελα να δω περί τίνος πρόκειται. Είναι υπέροχοι αυτοί οι χοροί τους αγαπώ, ελπίζω να μάθω να το χορεύω σύντομα. Περιμένω την εικοσάδα σου! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Δεν την είχα δει αυτή την ανάρτηση Λαμπρινή μου! Σε πολλά βλέπω τον εαυτό μου, πολύ θα ήθελα να καταφέρω να γράψω κι εγώ κάτι. Πολύ σε θαυμάζω γι αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντωνία μου, έχω ζηλεψει πολλά γραφόμενά σου στο μπλοκ, έχεις πολύ όμορφη πένα και νομίζω ότι κάποια στιγμή θα γράψεις. Ξερεις δε νιώθω μπλόγκερ με την έννοια που ξέρουμε όμως νιώθω ότι όλο αυτό, με βοήθησε να απελευθερωθώ και να ξεκινήσω να γράφω το βιβλίο, δε θα είχα ξεκινήσει αλλιώς και ο σκοπός που γράφω είναι για εμένα πολύ σημαντικός. Ελπίζω να το παρουσιασώ κάποια μέρα και να το αγαπήσετε και εσείς όπως το αγάπησα και εγώ. Χαίρομαι που έχουμε κοινά, πραγματικά. Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  7. Περίμενα να βρω τον κατάλληλο χρόνο να σε απολαύσω Λαμπρινή μου!Ταιριάζουμε όπως ήταν αναμενόμενο για μένα σε πολλά σημεία! Με την πρώτη ευκαιρία πρέπει να κανονίσουμε τουλάχιστον να φάμε μια μακαρονάδα παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι το πιο κατάλληλο σημείο για να συναντηθούμε είναι το Ιταλικό. Να δω πότε θα τα καταφέρουμε ;) Σε φιλώ Κατερίνα μου!

      Διαγραφή

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...