Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

Σίδερο,αγάπη μου

Καλημέρα αγαπημένοι μου και καλή εβδομάδα! Καταλαβαίνεις ότι έχεις μεγαλώσει ,κάπως, όταν δεις μια ηλιόλουστη μέρα και χαρείς πρώτα επειδή θα είναι μια ωραία μέρα μπουγάδας. Που τα ρούχα σου θα στεγνώσουν γρήγορα και σε λίγες ώρες θα έχεις έτοιμα τα σιδερωμένα στην ντουλάπα.
Σήμερα επιστρέφω λοιπόν, με ένα θέμα που πάντα είναι αιτία συζητήσεων με τις φίλες μου. Το σίδερο. Το ξέρω ότι η συγκεκριμένη δουλειά έχει φανατικούς υποστηρικτές αλλά και φανατικούς πολέμιους. Εγώ για έναν περίεργο λόγο, βρίσκομαι στους υποστηρικτές του. Μου αρέσει πάρα πολύ να σιδερώνω, νομίζω πως είναι η αγαπημένη μου δουλειά του σπιτιού και κάποιες φορές νιώθω ότι το κάνω για να ηρεμήσω.
Θα λέτε τώρα: <<Μήπως είσαι τρελή;>> Σήμερα θα σου δώσω 7+1 λόγους που νομίζω ότι θα σε βοηθήσουν να αγαπήσεις και εσύ το σίδερο.
Αν δεν ανήκεις στην τυχερή ομάδα που έχει στεγνωτήριο (το οποίο όπως λένε βοηθάει πάρα πολύ και στο θέμα του σιδερώματος εκτός ότι ξεμπελιάζεις με απλώματα, στεγνώματα κλπ) τότε πάμε στα παρακάτω βήματα:


  1. Η μισή δουλειά για το σιδέρωμα έχει ξεκινήσει από ένα σωστό άπλωμα. Ακριβώς μόλις τελειώσει το πλυντήριο, χτυπάμε καλά κάθε ρούχο και το απλώνουμε σωστά. Σωστά λέγοντας, δεν πετάμε τα ρούχα πάνω στην απλώστρα κλπ, ξέρετε εσείς...
  2. Μόλις στεγνώσει το πλυντήριο, το σιδερώνουμε αμέσως. Δεν αφήνουμε τα πλυντήρια να μαζεύονται και να γίνουν στοίβα. Έτσι με αυτόν το τρόπο κερδίζεις και στο ότι δε σε πιάνει εγκεφαλικό κάθε φορά που περνάς από την λεκάνη με τα ασιδέρωτα και αφετέρου οι ίνες των ρούχων ίσως είναι ακόμα νωπές σχετικά και έτσι σιδερώνονται πιο εύκολα τα ρούχα.
  3. Πριν ξεκινήσεις το σίδερο, ετοίμασε μια playlist στο youtube με τα αγαπημένα σου τραγούδια, η οποία να έχει διάρκεια το πολύ μία ώρα. Βάλε ως στόχο σου να τελειώσεις το σίδερο πριν το τέλος της λίστας. Το δοκίμασα τις τελευταίες φορές και πραγματικά η μουσική έχει την μαγική ικανότητα να σε κάνει να ξεχνιέσαι και να απολαμβάνεις ακόμα και την πιο άχαρη-για κάποιους- δουλειά. Κάποιες φίλες μου βάζουν επεισόδια από αγαπημένες τους σειρές και βλέπουν, πράγμα που δεν ξέρω αν βολεύει να σιδερώνεις και να παρακολουθείς παράλληλα, εμένα τουλάχιστον δε με βολεύει. 
  4. Αγόρασε ένα σιδερόπανο βαμβακερό μεταλλιζέ. Αυτά τα ασημένια που κυκλοφορούν. Από όσα σιδερόπανα έχω χρησιμοποιήσει νομίζω ότι με αυτό γλιστράει πιο εύκολα το σίδερο και τελειώνεις πιο γρήγορα τη δουλειά σου.
  5. Σε ένα απλικατέρ βάλε ελάχιστη ποσότητα μαλακτικού και δυο κούπες νερό. Ψέκασε τα ρούχα που πιστεύεις ότι χρειάζεται, όπως πουκάμισα ή φορέματα ή και σε όλα τα ρούχα σου ώστε να σιδερωθούν πιο εύκολα αλλά και να μοσχοβολάνε τα ρούχα περισσότερο.
  6. Συνήθως αρχίζω το σίδερο με τα δύσκολα κομμάτια και τα πιο βαρετά. Τα πουκάμισα που φοράει ο άντρας μου στη δουλειά του. (Όταν έκανα το δικό μου σπίτι, τα πουκάμισα τα μισούσα, ήταν αφενός βουνό και ένιωθα ότι μέχρι να τελειώσω το ένα μέρος του είχε τσαλακωθεί το προηγούμενο. Μια δουλειά όμως που δεν μπορείς να αποφύγεις καλύτερα να την απολαύσεις. Μπήκα στο ίντερνετ και έψαξα τεχνικές για το σωστό σιδέρωμα του πουκάμισου, σιγά τη φιλοσοφία δηλαδή, αλλά όταν είσαι μικρή και δεν έχεις πείρα πρέπει κάπως να ξεκινήσεις. Τώρα έχω φτάσει σε ένα πολύ καλό επίπεδο και σιδερώνω στον μισό χρόνο από ότι στις αρχές.) Στην αρχή συνήθως είμαστε πιο ξεκούραστοι οπότε τελειώνουν πιο ευχάριστα τα δύσκολα κομμάτια. Αν τα αφήσεις στο τέλος μπορεί να βαρεθείς και να βαρυγκωμάς χωρίς λόγο. 
  7. Μια δουλειά που είναι να γίνει ας γίνει μια ώρα γρηγορότερα, από τα χέρια σου θα περάσει.
Αν δε σε έπεισαν όλα τα παραπάνω, σου έχω το πιο πειστικό επιχείρημα:

+1. Νομίζω, ότι δεν υπάρχει πιο όμορφη αίσθηση από το να φοράς εσύ και η οικογένειά σου φρεσκοπλυμένα και όμορφα σιδερωμένα ρούχα. Μου αρέσει πάρα πολύ να βλέπω ρούχα με σωστές τσακίσεις και στους δικούς μου ανθρώπους αλλά και σε άλλους, είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που προσέχω. 

Ελπίζω να σε έκανα να ξανασκεφτείς το σίδερο με καλύτερο μάτι.  Αν πάλι δεν μπορείς με τίποτα, μην καταπιέζεσαι, η ζωή είναι πολύ μικρή για να σκάμε για αυτά τα ανούσια πράγματα, τα καθαριστήρια να είναι καλά!

Υ.Γ 1: Το συγκεκριμένο ποστ απευθύνεται σε νέες νοικοκυρές που τώρα έχουν ανοίξει το σπιτικό τους και ψάχνουν λύσεις, όπως έκανα και εγώ κάποτε. Αν είστε λίγο μεγαλύτερη νοικοκυρά μη μας παρεξηγείτε είμαστε και εμείς που ψάχνουμε να βρούμε έναν μπούσουλα για να κάνουμε πιο εύκολη τη ζωή μας, άλλωστε κανείς δε γεννήθηκε γνωρίζοντας πράγματα.

Υ.Γ 2: Αν ανήκεις στους υποστηρικτές και έχεις να προσθέσεις ένα τίπ, είναι ευπρόσδεκτο.

Σας στέλνω τα φιλιά μου και τις θερμότερες ευχές μου για μια υπέροχη και δημιουργική εβδομάδα.


8 σχόλια:

  1. Επιτέλους βρήκα στήριγμα! Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου για το σίδερο! Είναι από τις αγαπημένες μου δουλειές! Άλλες φορές διασκέδαση και άλλες περισυλλογή πάνω από το φρέσκο μυρωδάτο σεντόνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα είδα τα σεντόνια σου, φαινόταν ανθρώπου που ευχαριστιέται να τα σιδερώνει. Χαίρομαι που βρήκα και άλλον έναν άνθρωπο με την ίδια αδυναμία, γιατί όπου το έλεγα με κοιτούσαν σαν εξωγήινο.
      Φιλάκια Κατερινάκι, καλημέρα!

      Διαγραφή
  2. Αχ αυτα έλεγα και εγώ και ας είχα άντρα που χρειαζόταν 2 πουκάμισα κάθε μέρα! Μέχρι που έκανα παιδιά και θέλουν 200 αλλάξιες την ημέρα!
    Υ.Η. αν θες πάντως εγω κερναω καφέ! εντελώς τυχαία θα εμφανιστεί η λεκάνη με τα ασιδερωτα ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μάχη και καλώς ήρθες. Πιστέυω ότι αν είχε φωνή το πλυντήριό μου, σίγουρα θα μου φώναζε "Φτάνει" πραγματικά είναι πολλά τα πλυντήρια με δυο μικρά παιδιά.
      Όποτε θες με μεγάλη χαρά, με κουβεντούλα, δε φαντάζεσαι σε πόση ώρα φεύγει το σίδερο :)

      Διαγραφή
  3. Κορίτσια βάλτε με κι εμένα στο club! Αγαπώ σίδέρωμα! Πολύ ωραίες συμβουλές και επιτρέψτε μου να προσθέσω κι εγω μια. Αν την ώρα που μαζέψουμε τα ρούχα τα τοποθετήσουμε στη λεκάνη ελαφρώς διπλωμένα, θα έχουμε να κάνουμε πολύ λιγότερη δουλειά με το σίδερο. Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σοφία και καλώς ήρθες! Βέβαια θα σε βάλουμε στο club. Άλλωστε είμαστε ελάχιστα τα μέλη, όσοι περισσότεροι μαζευτούμε τόσο το καλύτερο.
      Συμφωνώ με το τιπ σου και ευχαριστούμε που το πρόσθεσες. Το κάνω και εγώ και ήταν παράληψή μου. Με όλα αυτά τα βήματα, πραγματικά γίνεται παιχνιδάκι το σίδερο.
      Να έχεις μια πολύ όμορφη ημέρα!

      Διαγραφή
  4. Εγώ παλιότερα το σιχαινόμουν! τώρα, μετά παιδιού εποχή, μου είναι απλά ακόμη μια δουλειά που πρέπει να γίνει. Προσφάτως αγόρασα και ένα σίδερο ατμού με boiler (και σιδερώστρα με μεταλλικό πανί εννοείται) και τα ρούχα ...πετάνε!
    tip για τα πουκάμισα: με το που βγαίνουν από το πλυντήριο τα κρεμάμε σε κρεμάστρα και στεγνώνουν εκεί (εγώ τις κρεμάω στο μπάνιο) -για λιγότερο τσαλάκωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγειά το καινούριο σου σίδερο και καλά σιδερώματα! Ωραίο το τίπ σου, εγώ το κάνω αυτό μόνο στα ταξίδια για να πέσουν οι ζάρες από το πακετάρισμα, αλλά τώρα θα το δοκιμάσω, αν είναι να γλυτώσουμε και άλλο χρόνο... Φιλιά πολλά και καλώς ήρθες!

      Διαγραφή

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...